Veszélyes lennék?

1944/04/07. - írta: Tachauer Éva

 

Hazaértem az iskolából és szokás szerint indultam volna Julihoz tanulni, de ekkor apám megállított. Leültetett beszélgetni. Finoman próbálta elmagyarázni, hogy itt járt Juli apukája, aki nem szeretné, hogy továbbra is barátkozzak a lányával. Nem találtam szavakat. Mi ez? Miért veszik el a barátaimat is? Mi a baj velem? Mit ártottam én a kormánynak? Vagy a családom? Igazságtalanság!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tachauereva.blog.hu/api/trackback/id/tr998321352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása